tirsdag den 24. april 2007

Uge 2: RSS reader

Jeg gik lidt død i det der med RSS reader i sidste uge. Mest fordi jeg ikke helt forstår det jeg laver. Jeg mistede faktisk modet lidt. Men nu tirsdag (som egentlig er 3. 23tinguge) har jeg kikket på RSS igen og det viser sig jo, at jeg har fået oprettet en Googlereader.
Jeg har lagt mine kollegers blogs på min reader og så har jeg forsøgt at finde interessante hjemmesider, men er så løbet ind i , at de sider, jeg har valgt, ikke har det kære lille readerikon!!
Så nu skal jeg på jagt efter nogle hjemmesider, som kan lægges på min reader.
Ja, og I kan jo nemt læse ud af dette indlæg, at dette med RSS reader har jeg absolut ikke prøvet før. Ja, og i al almindelighed, er jeg ikke den store netsurfer. Men 23ting får mig da lidt igang med at kikke rundt på nettet, og det er da i sig selv en god ting.
Nu er der heldigvis snart kaffepause!!

1 kommentar:

Bente Jensen sagde ...

Det er helt ok lige at gå trække vejret, men husk at du bare kan spørge om hjælp. Det skal jo helt ikke være surt men sjovt